1,
2,
3 ...
158,
159,
160
»
II. Inleiding, Ziektekostentegemoetkoming per 1 januari 2000
Inleiding
II. Inleiding In de arbeidsvoorwaardenovereenkomst sector Rijk 1 juni 1999 – 1 augustus 2000 is vastgelegd dat de Btzr-bijdrage wordt gehandhaafd op het niveau van 1999 tot het moment waarop de Btzr-bijdrage het niveau bereikt van het totaal van de helft van de MOOZ-bijdrage, de helft van de WTZ-bijdrage en 50% van het bedrag van de component ‘polis’ van de particuliere ziektekostenpremie...
BWBR0011313
IV. Vaststelling van de ziektekostentegemoetkomingen per 1 januari 2000, Ziektekostentegemoetkoming per 1 januari 2000
Vaststelling van de ziektekostentegemoetkomingen per 1 januari 2000
IV. Vaststelling van de ziektekostentegemoetkomingen per 1 januari 2000 Aangezien de bedragen zoals die zijn vastgesteld voor 1999 hoger zijn dan de bedragen berekend volgens de nieuwe systematiek worden de bedragen van 1999 in 2000 gehandhaafd.
Het bedrag van de tegemoetkoming per maand is vanaf 1 januari 2000: • a. Voor (mede-)betrokkenen (bedoeld in artikel 4, tweede lid, onder a, Btz...
BWBR0011313
Algemeen, Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
Algemeen Onder de reikwijdte van de wet vallen zowel werknemers die arbeid verrichten krachtens een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht als werknemers die arbeid verrichten krachtens een publiekrechtelijke aanstelling. De wet is overigens ook van toepassing op werknemers die onder het Nederlandse arbeidsovereenkomsten- of ambtenarenrecht vallen en buiten Nederland arbeid verrichten (bijv....
BWBR0011369
Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
• Algemeen Onder de reikwijdte van de wet vallen zowel werknemers die arbeid verrichten krachtens een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht als werknemers die arbeid verrichten krachtens een publiekrechtelijke aanstelling. De wet is overigens ook van toepassing op werknemers die onder het Nederlandse arbeidsovereenkomsten- of ambtenarenrecht vallen en buiten Nederland arbeid verrichte...
BWBR0011369
Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
• Algemeen Onder de reikwijdte van de wet vallen zowel werknemers die arbeid verrichten krachtens een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht als werknemers die arbeid verrichten krachtens een publiekrechtelijke aanstelling. De wet is overigens ook van toepassing op werknemers die onder het Nederlandse arbeidsovereenkomsten- of ambtenarenrecht vallen en buiten Nederland arbeid verrichte...
BWBR0011369
Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
• Algemeen Onder de reikwijdte van de wet vallen zowel werknemers die arbeid verrichten krachtens een arbeidsovereenkomst naar burgerlijk recht als werknemers die arbeid verrichten krachtens een publiekrechtelijke aanstelling. De wet is overigens ook van toepassing op werknemers die onder het Nederlandse arbeidsovereenkomsten- of ambtenarenrecht vallen en buiten Nederland arbeid verrichte...
BWBR0011369
Overlegvereiste, Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
Overlegvereiste Op grond van de wet dient het bevoegd gezag altijd over het ingediende verzoek overleg te plegen met de ambtenaar. Uiteraard kan het zijn dat, indien het bevoegd gezag van oordeel is dat volledige inwilliging van het betrokken verzoek in strijd is met zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen, tijdens dit overleg een voor ieder bevredigende tussenoplossing wordt gevonden.
BWBR0011369
Beslistermijn, Praktische consequenties Wet aanpassing arbeidsduur
Beslistermijn Het bevoegd gezag dient ten minste één maand voor de beoogde ingangsdatum op het verzoek te beslissen. Doet hij dit niet dan wordt de arbeidsduur aangepast overeenkomstig het verzoek van de ambtenaar, zowel wat betreft de ingangsdatum, de omvang van de aanpassing als de spreiding van de uren.
BWBR0011369
1,
2,
3 ...
158,
159,
160
»